Nelly Bokestig Engberg

beslutångest

Publicerad 2009-04-05 22:40:24 i Allmänt

vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nuuuuu.

Pippis sånger funkar i alla lägen.

Nej men jag ligger här i sängen och funderar lite vad jag ska göra med mitt liv.
just nu så består mitt liv av två saker - Skrållan och träning.
men på fredag så försvinner Skrållan.. vad ska jag göra då? jag kan ju inte tillägna
mitt liv åt att träna.

jag behöver alltså en hobby, förutom shopping.. nu när jag ska vara nykter fram till sommarlovet
har jag inte så mycket att göra på helgerna heller. och jag kan inte sitta och se en ny film varje
fredagkväll och kika på robinson på lördagarna. satte... what to do?
ska nog aldrig förlåta petra för den här idéen. även fast det är ganska skönt, men det säger jag
inte högt till så många..

Kommentarer

Postat av: petriiiiis

Publicerad 2009-04-06 19:55:13

roa dig med att skriva L på ägg och ta en krogrunda. HAHAHA det gjorde vi, sen kan vi kasta ägget på en ful människa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela