Nelly Bokestig Engberg

emma lee

Publicerad 2009-04-18 12:06:00 i Allmänt

oh emma lee (8) den efterlängtade singel har kommit, och snart kommer hela skivan!
happy_girl_92 typ. ska jag säga en sak, jag kan nästan hela låten utantill nu! mohaha.
satt och övade i onsdags hos pappa. för när man bor i hus kan man sjunga hur mycket
man vill! hehe

idag vakande jag av att min lilla boll ville gå ut. så tittar jag ut genom fönstret och en klarblå
himmel med en fantastik sol strålan in igenom rutan.. MEN SÅ BLÅSER DET? VAAAAAAAA?
har det någon gång någonsin varit dåligt väder när det blåser? NEJ. jag blir så arg. så nu ska
jag sitta hemma och äta bullar till lunch och middag precis som jag gjorde igår. subwaykakorna
och colan fick jag till frukost. det är lördag. och på lördagar har jag ingen träning och när jag inte
tränar blir jag sugen på sötsaker. namnamnam.

jag skulle vilja ha en blogg där man kan prata inläggen för jag tror bara att det är petra och mamma
som faktiskt kan läsa sig till hur ironisk och överdriven jag låter. typ kissiewannabeeee. cooooooolt.
hehehe.. hehehehehe.. hehe

egentligen har jag jättemycket bilder och sånt att lägga ut här som jag inte ens har på bilddagboken
men dom förtjänar ni inte förrän ni börjar kommentera.

zind3!

som jon skulle ha sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela