Nelly Bokestig Engberg

...................

Publicerad 2009-04-10 19:49:31 i Allmänt

hon var så ledsen när de bar hon till bilen..
hon såg verkligen krossad ut, som om att hon hade blivit lurad.
hon hade iallafall världens bästa dag här, vi var ute från 11-16 och
det var bara massa spring, tok och bus hela tiden. mina kusiner har
en liten hundvalp så det blev jagis på hög nivå.

men just nu är jag bara arg, ledsen, besviken, sårad, förbannad och
mest mållös. jag vet inte om jag ska sätta mig ner och gråta igen eller
om jag ska gå ut och misshandla någonting. just nu känns det som att
jag är kapabel till vad som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela