Nelly Bokestig Engberg

fit for fight

Publicerad 2009-04-20 17:57:14 i Allmänt

http://www.youtube.com/watch?v=V4N0X9s8sZ4&feature=related

dagens låt.
lyssna.
njut.

Nu tänkte jag gå ut och gå med bollen så hon får röra lite på sig idag och sen
halv 8 ska jag iväg på bodypump. ganska imponerad av mig själv att jag inte har
lessnat än. jag är ganska duktig.
fast egentligen vill jag bara lägga mig ner och sova middag men jag ska försöka
undvika det så jag slipper somna klockan 3 inatt.


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela