Nelly Bokestig Engberg

gömd ilska

Publicerad 2009-04-06 18:11:41 i Allmänt

imorse försov jag mig och blev så arg att jag klippte av mig mina naglar.
och när jag har korta naglar blir jag jättearg, och när jag är jättearg måste
det gå ut över någon. har inte valt någon än och klockan är nu 18.02 men
jag kommer nog på någon..

det gick kanske ut över mamma litegrann imorse men då om man jämnför
med alla hennes stress och hungerutbrott så borde det vara jämnt.

men för att pigga upp min lilla humör litegrann så tänkte jag kolla på den här bilden.
jag och petra hittade en klänning på lindex barnavdelning förra veckan i strl 154/156...


hahahaha.
hahahahahahaha.
hahahaha.
hahahahahahahaahahaha


Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-04-07 21:30:25

alltså den där klänningen var ju jättefin o: eller är det mig det är fel på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela