Nelly Bokestig Engberg

härlig dag

Publicerad 2009-04-22 20:27:16 i Allmänt

avslutar det hela med lite thåström så nu sitter jag här hos min käre far och njuter.
idag har vi varit i solen hela dagen, och när jag säger vi menar jag vårat lilla järngäng.
ni är guld värda!
glass, energidryck, tuggummi och en massa massa sol. kan det bli bättre?

så hade vi judo också. hahahahahaha. hahahaha. hahaha. hahahahahahahahahaha.
som vanligt ska jag tävla emot mig själv så jag var med simon och krister och HA HA HA
jag var inte dålig alls. hehehehe. för jag har fått muskler, för jag har fått muskler...

nanananananananana.

idag har jag handlat glass av glassbilen också. förstår ni, glassbilen!!!
den finns kvar! jag trodde den dog samtidigt som jag flyttade här ifrån.
en grej jag reagerade på bara. dom hade mindre glassar nu än när jag
var liten? vaaa va va va?
det är väl nu på den här tiden dom borde ha alla glassar i världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela