Nelly Bokestig Engberg

HEJ BLOGGEN

Publicerad 2009-04-17 18:30:07 i Allmänt

jag är inte allt för duktig på det här, sitter ju aldrig vid datorn längre.
den här veckan har iallafall bestått av bodypump, gym och bodystep.
skitkul! sen så våldgästade jag och petra adam i hans nya lägenhet :)
killarna hade lan.. fast robert kollade på porr men man kanske gör så
när man sitter flera killar i ett rum vid en varsin dator. vad vet jag, kan inte
riktigt det där. dom kanske skickar massa meddelanden på msn på cs
språk som inte jag förstår?

igår var det prisonbreak som gällde hos petra och världens godaste middag
hemma hos mamma med trevligt sällskap.. ett tag iallafall. men det är ju som
vanligt, här hemma får man inte ha "gäster" utan att vissa ska springa ner som
om att det är en självklarhet att dom är välkommen.

imorse så var jag på träning och sen så gick jag och petra hit och gjorde bullar
så vi ska nog smaska på dom ikväll innan vi drar ner till subway och äter middag.
gillar middag ett på natten, men det är liksom.. bara för att vi kan vi gör så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela