Nelly Bokestig Engberg

i'm back

Publicerad 2009-04-15 14:56:00 i Allmänt

tillbaka till verkligheten.
och någon mer som är tillbaka är min älskade lilla Skrålla.
hon trivdes inte alls där uppe så dom skjutsade tillbaka henne.
glädjetårar är nog det bästa.

åselevistelsen var iallafall toppklass, ville inte åka hem men jag ville ju
inte bli fast där uppe till marknaden i sommar heller..
kom hem och var med cassi och martina på stan, glassade på torget.
vårsolen är nog den bästa!
efter det så blev det matfors, fixade iordning mitt rum här och igår så kom
petra och gjorde mig sällskap. vi gick runt byn och tog årets första glass och
sådär. hon åkte in till stan med pappa imorse så idag har jag varit ute i skogen
med skrållan. hon som var nybadad..

nu ska jag snart ta bussen in till stan och köpa ett par jeans, gå på bodypump
och sen drar jag hem till petra så får vi väl se vad som händer ikväll.. har en stark
fundering på att våldgästa Adams nya lägenhet! men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela