Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2009-04-27 09:45:35 i Allmänt

god morgon! sitter på skolan och njuter av ljudet av människor. haha
tycker lite synd om våran nya mattelärare. eller han är typ lärling eller ngt.

- tjejer nu hörs ni väldigt mycket där jag sitter
- flytta på dig då......?


och nu efter lite kommentarer från oss så flyttade han faktiskt på sig och vågar
knappt kolla på vårat bord. stackarn, måste nog be han om hjälp så han får
känna sig lite duktig. vet inte riktigt vad jag ska be om hjälp med iom att vi räknar koordinatsystem
men jag hittar nog någonting jag kan spela dum på.
fick tillbaka proven från förra veckan också, bäst i klassen. hehe. hehehe. nöjd tjej.

sen så suger vädret idag ?  jag ville ha sommarskor och leggins med nääe. så
kul ska vi inte ha.


såhär kul har jag haft i helgen btw!
 
den nakna sanningen


Skrållan jäste hon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela