Nelly Bokestig Engberg

Med min Ida

Publicerad 2009-04-05 00:01:43 i Allmänt

minminmin, och inte dindindin. iallafall för igårkväll :)
jag märker att jag har börjat tagit alla gamla vänner lite för givet.
den här veckan så slog det mig att alla faktiskt inte alltid finns kvar.
så nu har jag lovat att jag ska börja umgås mycket mer med alla gamla
godingar, jag trivs ju som bäst med er!



vi myste iallafall på, adam chrille alle och lite fler svängde in och sa hej.
adam fyllde år igår men iom att jag är nykter och festlös fram till sommarlovet
så måste man ju få träffa folk och säga grattis endå utan att gå ut!

imorse så slet Skrållan upp oss med en massa morgonbus, helt galet vad kär
hon är i Ida! sen gick vi på modevisningen på Våningen för att föreviga mammas
hemska kläder på bild. dom fick inte välja kläder själv som dom skulle visa om
man säger så.. och det syntes!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-04-07 22:10:33

Det kanske är dags att hitta på nåt då! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela