Nelly Bokestig Engberg

min älskling

Publicerad 2009-04-04 23:46:57 i Allmänt

jag måste sälja Skrållan, jag går i skolan alldeles för länge för att hon ska ha
det bra här hemma. hon är ju så liten och behöver full uppmärksamhet hela tiden,
någonting som jag inte kan ge henne tyvärr.
hela hjärtat brister av bara tanken men jag måste göra det som är bäst för henne.
och nu har jag hittat en perfekt ägare med gård, hund, 2 barn varav det yngsta är 13,
hon är hemma hela dagarna osv, bor med sin mamma och granne med sin mamma.
det enda negativa är att dom bor i norrbotten. nästan 70 mil härifrån, så jag kommer
aldrig någonsin att få träffa henne igen. men hon kommer att bli lycklig, det är de som
är det viktiga.


mitt hjärta, min livsglädje
mitt allt.

på påsklovet uppe i Åsele kommer dom och hämtar henne. gud jag vill inte ens tänka på
tårarna som kommer komma eller hur tom hela jag kommer bli.

det jag är rädd för är att jag kommer bli som förut, innan jag hade Skrållan.
Jag var oansvarig, helt känslolös, trotsig, brydde mig inte om någon annan än mig själv.
jag är inte trevlig och hjärtlig mot alla nu heller men jag visar dom sidorna för dom som jag
bryr mig om. jag vet vad som är viktigt och vad som betyder någonting för mig.

jag vill bara att någon fortfarande håller mig nere på jorden när jag inte har någonting att ta
hand om längre. när någon inte längre behöver mig.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-06 18:35:16

Tycker att det är riktigt synd om dej att du aldrig kommer att få träffa din gulliga hund.... <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela