Nelly Bokestig Engberg

oh happy day

Publicerad 2009-04-21 08:06:00 i Allmänt

idag är det tisdag. tisdagar betyder att jag börjar halv ett.
men det förstod inte Skrållan eller min rektor så nu har vi varit ute och gått
runt södermalm och klockan nio ska jag på möte hos rektorn för att kolla
hur jag ska göra med florist/entrepenör linjen. jag blev ju som sagt allergisk
mot blommorna och det går inte så bra att gå florist då. tråkigt!

sen mitt på dan ska jag på spinning och förhoppningsvis har jag ingen lektion
på eftermiddag så då åker jag hem och städer lägenheten efter mamma så hon
har något fint att komma hem till i helgen.. eller om hon skulle komma hem nästa
vecka? hm, brukar inte fråga så ofta för det spelar som ingen roll.

i eftermiddag åker jag iallafall till Pappa ute i ingemansland. men det blir nog helt okej,
jag överlever nog. har lite folk att ta igen en massa tid med.



alltså gud vad sjukt bra humör jag är på just nu! GaLeTtttTtTTttttTt.
måste sätta på mig ansiktet nu. godbye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela