Nelly Bokestig Engberg

sista dagen

Publicerad 2009-04-08 12:02:32 i Allmänt

påsklov! yabbadabadoo.
var en väldigt nödvändig dag idag på skolan, började halv 9 och fick gå kvart över 11.


fast vi hann ju med vårat lilla roliga iallafall.
tror dessan fick en energikick efter att hon hade sovit..

jag skulle på bodypump klockan tolv men mina skor höll på att döda mig så dessan
fick agera chafför och skjutsa hem mig, och alla andra..
nu ska jag iallafall ta på mig en varm tröja och bekväma skor och skutta ner till stan
med mamma och göra lite inventeringar för helgen..

- 5 påskägg 
- 5 påskpresenter
- födelsedagspresent till morfar
- träningskläder
- flätade  hårband så jag kan go hippe när jag vill

sen imorgon efter mötet med Tina och Stefan så bär det av till Åsele med Sussie och Isak.
på fredag så kommer Skrållans nya ägare dit och hämtar hon.. det är inte riktigt förren nu jag
har fattat det tror jag. efter det kommer jag att vara ett vrak så det blir nog bara mys med kusinerna
och deras nya hundvalp hela helgen. tröstäta ur mormors kylskåp och hoppas på att jag inte
börjar rulla fram sen.


jag dess tess cassie och martina planerar nog en tripp till yran i sommar
efter alla andra bravader. toppklass

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela