Nelly Bokestig Engberg

sola och bada i pina colada

Publicerad 2009-04-24 19:25:55 i Allmänt

vi fick sluta tidigt idag så jag tog bussen hem till pappa.
pratade fredril, alltså dom gamla tiderna. gud vad jag saknar alla.
det går inte att beskriva med ord. men nu är jag här och alla är nära.
det känns lite bättre.

när jag kom hem så la jag mig och solade, i bikini!! hoho vad skönt
det var. och jag somnade faktiskt en timme också. hoppas inte hunden
var över på alla granngårdar sålänge.. hehe, men jag tror hon sov också
faktiskt.

mamma ringde iallafall och sa att hon kunde lösa mitt bikiniproblem. TUR!
tänker nog hoppa från alnöbron om jag inte får den.




enda bilden på pappas dator. men det gör ingenting för den är fin :)
och jag hatar inlägg utan bilder.

har massa härliga bilder från idag men jag har inte internet på min
dator här.. än! sa fixa det när pappa kommer hem så det blir ordning
och reda här i bloggen. jag kan ju inte leva utan bilddagboken och facebook
heller och vad är det utan kort liksom? totalt värdelöst.

ska nog ringa Mickan nu :) seyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela