Nelly Bokestig Engberg

soliga dagar

Publicerad 2009-04-23 13:59:54 i Allmänt

livet leker i det här vädret. så mycket att man måste äta glass varje rast, nästan.
fast nu sitter jag faktiskt och dicker varm choklad. fråga mig inte varför för jag håller
på att svettas ihjäl i bisses flanellskjorta.



jag och martina på lunchen.

nu sitter jag och har min första entrepenörslektion. har bara haft en föreläsning hitills
så det går bra. jag och martina ska till birsta efter skolan så vi får se om jag kommer
hem med några gobitar. känns inte det som det iom vad modet är just nu men vi kan
ju hoppas.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela