Nelly Bokestig Engberg

steka

Publicerad 2009-04-26 21:33:26 i Allmänt

saknat mig? förstår de.
den här helgen har jag varit antimänniskor. tackat nej till grillningar, inflytningsfest,
vanligt häng och övriga fester för att göra absolut ingenting. har bara legat ute i solstolen
och ätit glass i bikini. riktigt riktigt skönt. sen att jag fick lite färg var bara ett plus.
varit ute med skrållan och hälsat på kusinerna.
men när jag får sådna här ryck att bara chilla så slutar det med att jag är så sällskapsjuk
så det är inte sant. funderar seriöst på att gå och lägga mig så det fortare blir skola imorgon!

imorgon på skolan kan jag lägga in alla bilder också. nice nice.

så kollade jag på csi igår och hörde en låt där dom sjung "freedom, freedom" som jag
tyckte var asbra. givetvis var det Akon som sjung.. hm, dags och börja ta in lite ny musik
kanske. även fast hela kroppen säger emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela