Nelly Bokestig Engberg

Bodypump

Publicerad 2009-08-31 18:44:50 i Allmänt

Nu om 55 minuter så ska jag iväg på Bodypump. pepparpeppar.
fick en fråga om vart jag går och det är på GoldsGym här i sundsvall :)

googlade lite bilder för att jag tänkte lägga upp en snygg pump här för att
göra det lite stiligt här i bloggen och så hittar jag det här..

Finn ett fel.......


.............................................................

...............

.......

...................................

.......................

.................................................

här står dom verkligen och spänner sig och dom ser så duktiga ut...

så..

så ....har dom inte ens några vikter på???
MEN HALLÅ?!

nu blev jag lite arg.

eller det kanske är såhär man gör på vissa ställen? :o

aja, nu ska jag iväg.. och jag ska träna med vikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela