Nelly Bokestig Engberg

grymma skoldagar

Publicerad 2009-08-28 12:46:36 i Allmänt

igår vann jag och erica över hela entreprenörs/florist tvåorna och treorna!
grymma var vi. vi en tävling på att få ihop mest pengar och tänka entreprenörsaktigt osv.
350:- att dela på. inte helt fel. sen ska vi tydligen på ett pris på måndag.. nice.
och det vi gjorde var asbra för nu vet jag och tess precis vad vi ska göra för UF-företag
och där kan jag lova att pengarna kommer rulla in.

under dagen så bjöd johannes mig på dragonhouse lunchbuffé och så åt vi friterade
bananer med glass efteråt. så sjukligt gott.
på eftermiddagen åkte jag till pappa och sen skjutsade han mig på motocykeln till
Johannes. haha. jag måste skalla mc-kort jag med. så satans roligt.
vi bakade iallafall chokladbollar och busade med lillHades. som inte är så liten.. 

idag var det sidsjön med hela klassen. riktigt nice. spel att börja 10 och sluta 12.
vi körde smakleken för dom andra. hehe, tror inte det var allt för poppis.

åh min kamerasladd är hos pappa.  rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela