Nelly Bokestig Engberg

kläderkläderkläder

Publicerad 2009-08-31 20:55:43 i Shopping

jag har ju världens bästa mamma som kommer och fyller på min garderob.



fast det där beror ju på hur man ser det. min/hennes garderbob.
hon handlade 3 tröjor till som hon la i sin egen men den här tunikan hängde hon i min.
hur jag ska betrakta den då?
en sak vet jag iaf och det är att det kommer blir ett helvete för oss att dela upp allt när jag
flyttar hemifrån. båda har samma storlek och använder varandras grejer i stort sätt hela tiden.

iallafall så passade den helt galet bra till ett par paljettleggins som "vi" köpte för ett tag sen
i samma färg så nu har jag ännu en outfit jag aldrig någonsin kommer hitta ett tillfälle att använda den på.
fast det brukar ju alltid lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela