Nelly Bokestig Engberg

laserhallen

Publicerad 2009-08-23 03:53:05 i Allmänt

Jag och Tess gick ner på laserhallen för att kika på min käre lillebror.
Det är helt sinnesjukt. Så jävla grymma. Känner en smula stolthelt.
Dom är 15 år och räknas till ett av Sundsvalls mest attraktiva lokalband.
Det är coolt. Man börjar ju fundera vad deras spelade ska ligga på för nivå
om 10 år när dom är såhär bra nu. lilla lilla bisse *





Another Side


Vi kikade iallafall och njöt av musiken. Sen i väntan på Never ending dacember så gick vi på Subway och käkade. Förstår inte hur det kan vara så gott med en macka. Helt galet.


kanonkväll.
och nu ska jag sitta uppe och vänta tills Johannes kommer. .
07.00, lätt som en plätt.
jag är nog världens bästa flickvän. jag vänder på dygnet för att kunna sova med min b-briend.
undra om han skulle göra samma sak för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela