Nelly Bokestig Engberg

Nu ska jag träna

Publicerad 2009-08-30 17:05:04 i Allmänt

yesman. jag är duktig. och sen ska jag cykla hem efter ett spinningpass. i fina backar..
men jag gillar att bo på södermalm, det är lätt värt det. sen ska jag inte överdriva, det är
1 backe egentligen. men den kanske är 3 km, det vet ju inte alla ni så jag får klaga endå.
och ni som vet får inte skvallra!

smsar med johannes, han får mig alltid att känna mig så dum.
jag menar liksom rätt men när han svarar så låter min fråga bara
korkad. saknar min klass. där är jag alltid duktig och får svara på
en massa frågor. hehe.. dom är så fina så :')

det jobbiga med att träna på en söndag är att det inte är så mycket folk där så då får
man liksom ännu större press på sig för att man inte ska verka sämre än ledaren. plus
att dom puschar ännu ännu ännu mer än annars.
men iom att jag ska ha specialidrott nu 6 timmar i veckan(!) plus vanlig idrott så är det
bara att börja köra igång.. känner att jag inte riktigt ser ut som innan sommarlovet 8-)
men det är detaljer. bäst av allt är ju att Johannes måste ta mig för den jag är. mohaha.
det är bara okej att gå på utseende i början, men nu när han är fast med mig så får jag
göra preciis som jag vill. zind3 som Jon skulle säga.

men spinning var det, hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela