Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2009-08-26 20:33:53 i Allmänt

helo people.
idag har jag inte så mycket att säga. det är en sån här dag då ingenting går rätt.
droppen kom fan när jag tog två knivar istället för en kniv och en gaffel till maten.
haha, trodde jag skulle banka huvudet i tegelväggen.

blir irriterad på skolans upplägg den här veckan. dom har satt upp lektioner från
halv nio till halv fyra på att göra ingenting alls. idag skulle vi t.ex planera en rundvisning
för ettorna från halv nio till halv tolv??? kvart i nio var vi klara och satt och gjorde
ingenting resten av dagen. tina hade damp och förstod inte att det kunde ta så kort
tid för oss osv. men seriöst, hur mycket kan man planera. våning ett, två, tre osv.
inte allt för komplicerat om man frågar mig.

sen nu blev jag ännu mera less för att jag inte kan träna när jag är här ute iom att passen
är så sena. det går liksom inte att komma igång och köra riktigt när man bara kan göra
det ibland.

aja.
 


och skrållan är inte här heller.
ni tycker säkert jättesynd om mig 8-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela