Nelly Bokestig Engberg

Post

Publicerad 2009-08-31 20:41:09 i Allmänt

som lite tröst på min enorma huvudvärk så kom mamma med en massa post grejer
som innehöll lite bonuscheckar på våran duktiga chopping. WEY! hihi. som en minijulafton.
så kom det även en postavi från ellos där mina gardiner och en jacka har trillat in.
perfekt.
beställde cerise/lila gardiner till både fönstren och garderoben nu till hösten för att tona
ner rummet lite grann och få det lite höstmysigt. nu är det vita gardiner/draperier på
garderoben och vita gardiner med rosa blommor på vid fönstren så när man släcker ner
och tänker ljus syns det knappt. haha.

vet att alla tyckte det var intressant.

MEN det bästa av allt. jag fick ett röstkort från Svenska Kyrkan! nu har jag plötsligt en
mening i det svenska samhället och kan bidra med min röst och mina åsikter.. hehe.. 8-)


Är jag vuxen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela