Nelly Bokestig Engberg

shoppinglycka

Publicerad 2009-08-30 15:59:28 i Shopping

jag och mamma som bara skulle trosa runt för skoj skull..
men är det rea så är det tillåtet, även fast man inte ska. hitta även lite
fina tunikor osv som blir inhandlat senare i veckan, förhoppningsvis.
bisse fyller år också så jag måste fixa en present. vad köper man till
en kille på 16 bast?!
han gillar bara musiksaker och har allt han behöver. kanon.

förra året köpte jag en väckarklocka som är en hellicopter och flyger iväg
när den ringer så måste han fånga den för att den ska bli tyst. hehe, den var
inte allt för uppskattad.







lite nödvändigheter..


och det bästa av allt!

är den inte så söt att man bara dör?
jag tänker liksom morgonomeletter, knaperstekta bacon och ägg..
sen att jag inte tål ägg är en annan femma.
men jag kan göra det åt Johannes och njuta av synen bara.
synen av en rosa prickig stekpanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela