Nelly Bokestig Engberg

shoppinglycka

Publicerad 2009-08-29 23:11:56 i Shopping

har sökt efter en kavaj hur länge som hellst och så hittar jag två på en vecka.
hur underbart kan det bli. en grå och en svart.
och två till är på väg, en på beställning och en som jag måste vänta på att den
kommer in i butik.





sen att jag råkade hitta både en röd med gulddetaljer och en svart D&G i
garderoben är en annan femma. men kavajer är tidlösa. man kan ha dem i stort sett hela livet.
dom passar alltid in så jag tillåter mig att frossa i dem.

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-08-30 09:37:25

jättefina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela