Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2009-08-30 09:36:24 i Allmänt

god morgon.
jag har nyss vaknat med massa slemklumpar i munnen?!?!
men jag känner mig inge sjuk, kanske sov med öppen mun
eller ngt.. får man så då?

just nu håller jag iallafall på att koka kaffe till min käre mor och så
ska jag snart ställa fram frukost innan jag väcker henne.



vi ska ta en tripp runt sidsjön med skrållan och efter det blir det lunch och en dag på
stan. kan inte bli bättre. ska kika in BodyShops nya höstsmink och  sen så måste
jag nästan köpa nya bodybutters. jag har gjort mig less på de lukter som jag har.
och så blev ju en aning frestad då jag och erica sprang och dela ut prover och grejer år dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela