Nelly Bokestig Engberg

TALLIN

Publicerad 2009-08-25 13:25:53 i Allmänt

mohaha. nästa år i Maj så åker alla entreprenörs tvåor på världens partyresa till Tallin. Nice!
då är alla 18 så det kommer att bli grymt. Sen ska vi hitta någonting viktigt att kolla på där nere
för då får vi göra det under skoltid. jag gillar't.

annars så är det inte så mycket som har hänt. igår gick jag och johannes nästan en mil tror jag.
okej inte en mil men riktigt långt. sidsjön - södra - södermalm. skrållan var helt slut efteråt.
sen imorse så sov dom kvar medans jag klev upp halv 8. inte alls avundsjuk. när jag kom hem
så gick dom nyss upp. livet känns rättvist ibland.

nu har jag städat och donat här hemma. belönade mig med att klicka hem nya gardiner, kändes vuxet.
och igår så köpte jag en kavaj, men jag blir faktiskt 18 snart. hehe, skyller på de.
ska ner och träna i eftermiddag och sen så åker jag till pappa tills på fredag tror jag att det blir..
och i helgen blir det utgång för fulla muggar! aoo.. det var nog allt just nu

älskar inlägg med bara text.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela