Nelly Bokestig Engberg

2009

Publicerad 2009-01-14 00:33:42 i Allmänt

           jag gav inget nyårslöfte i år ( inte för att jag brukar göra det  ) men nu lite
eftersom har jag kommit på en massa saker och sånt som jag ska göra i år.
eller lättare sagt som jag vill göra och som förmodligen kommer att bli av.
okej många saker är redan spikade men iallafall.. jag behöver skriva upp dom
och få lite struktur på det hela!

- egypten 31 maj
- apu i göteborg
- vemdalen med tjejerna
- lära mig åka snowboard
- silja line i mars någon gång (?)
- träna mera
- turkiet i september
- jobba
- lägga ner mycket mer tid på skrållan
- gå och lägga mig i tid
- bara gå ut 2 helger i månaden
- midsommar i göteborg + ac/dc konserten
- leva som en normal 17-åring och klara mig på 1050 i månaden.
- vara mer hos pappa

när jag tänker efter så har jag nog ett ganska bra liv, även fast att jag tycker att det händer
mer i min mammas men nu är ju inte min mamma som alla andras..
men jag har inget sluta röka, gå ner 10 kg, få bra betyg osv för dom problemen finns liksom
inte. det är jag tacksam för.
så jag gissar att målet för 2009 är att ha ännu roligare än 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela