Nelly Bokestig Engberg

dancing in the rain

Publicerad 2009-01-15 10:20:51 i Allmänt

         det har jag aldrig gjort, inte riktigt. värt att testa!
igår hade vi kung fu (?) på idrotten. haha asroligt. vi i
järngänget kan ju vara så seriösa när vi håller på med
sånt där..
hade möte om sm-veckan på kvällen sen så var jag bara ute
med skrållan och städade rummet typ.. vart tog mitt liv vägen?
nu har jag inte gjort någon spec allt i tre dagar så snart börjar
jag väl klättra på väggarna typ.

men imorgon blir det partyy hos dessans kille/kompis vad det nu är.
han fyller år så det blir det istället för Svbn då det verkar bli dött där.



nu har vi iaf lektion och jag och tess håller på att planera om Pingu som
ska vara på invigningen nästa lördag, haha. vi är riktiga stjärnskott på ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela