Nelly Bokestig Engberg

florist, javisst

Publicerad 2009-01-11 23:25:46 i Allmänt

        om tio minuter har jag lovat mig själv att jag måste gå och lägga mig.
fast jag ligger ju redan i sängen men iallfall. jag hade 23.00 som max sen
nu såg jag att hon var 20 över så då får det bli halv..

       aja, jag sitter och går igenom lite bilder på telefon och hittade lite kreativa
grejer som jag har gjort under hösten :)



jag måste lära mig att fota allt.  vi har ju endå två hela dagar i veckan då
vi bara håller på med det här så det bli ju en hel del.


och det här inlägger tycker alla var asintressant.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-01-12 14:19:56

oj vad duktig du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela