Nelly Bokestig Engberg

hej och adjö

Publicerad 2009-01-07 18:45:19 i Allmänt

skolan idag. helt i onödan hade inga lektioner men jag fick ju träffa
alla mina chicks iallafall! saknat dom. vi gick på stan ett tag och sen så
träffade jag petra och hanna för en fika på barista. alltid lika trevligt.
idag hade jag en sån här dålig dag. håret var åt helvete och inga kläder satt
bra och ja, ni vet hur det är så jag och petra gick hem i kylan och kollade
på one tree hill istället sen tog jag världens längsta bad. idag låg jag i hela
tio minuter rekord tror jag, jag är inte den där personen som kan vara still
och inte göra någonting om man säger så..

nu är jag iallafall less på lugg för er som ville veta. trivs grymt med den men
att behöva klippa den en gång i veckan.. näe, jag saknar min vackra panna :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-07 19:49:47

Jasså, o jag som e jättesugen på att klippa lugg....xD



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela