Nelly Bokestig Engberg

honey honey

Publicerad 2009-01-08 23:44:47 i Allmänt

           jag har nyss laddat hem alla låtarna i mamma mia the movie.
honey honey.. jag sitter här i sängen helt överlyckig! underbart. på grund
av den här filmen nu då så vart jag inspirerad ( extra mycket ) att åka utomlands
och givetvis så är Petra villig som sällskap. Pratade med mamma och det var
bara att fara så nu i Maj verkar det bära av! Tunisen Turkiet eller Egypten står
det mellan nu tror jag. vi måste ju ha värme! och i grekland är det för kallt då.

härligt härligt men farligt farligt.
äsch, jag kommer inte lämna stranden sålänge det inte gäller mat iallafall
så risken att bli rånad eller våldtagen känns liten.

VÄNTA!
 en pose innan vi går vidare.

sådär ja..


min hund har iallafall övergett mig. eller farfar har kidnappat hon och vägrar ge
hon tillbaka?! nu när jag verkligen saknar ihjäl mig efter henne ska han och
monica minnsan åka till alnö några dagar. min boll liksom? jag tror hon saknar mig..
jag tror inte att hon blir nå bortskämd och får springa lös hela dagarna eller att
farfar gosar sönder henne. 8-)


Jag älskar verkligen den här filuren :')
till och med när hon äter upp min läppglans och tandborste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela