Nelly Bokestig Engberg

lördag :)

Publicerad 2009-01-11 18:37:13 i Allmänt

           gårdagen var riktigt trevlig. jag hanna petra cassie tess och dess satt
hemma hos mig och softade. ursmysigt. sen kom jon och resten och var sociala!
hanna lärde mig och petra pingvin dansen! haha. sjukt kul.
när alla började gå hemmåt så kom adam och vi kunde absolut inte sova så det
vart massa skratt och skämt till 6 på morgonen eller något sånt tror jag? sen sov jag
på det där sättet när man är vaken samtidigt som när man sover, ni vet hur det är..




och imorgon är det skola, hihi. gud vad jag längtar! min klass alltså :')
nej men det har varit en kanonhelg och nu på fredag är det Svbn så fler
roliga kvällar väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela