Nelly Bokestig Engberg

powernap

Publicerad 2009-01-20 16:50:22 i Allmänt

            åh åh åh.. jag drömde nyss om min gamla klass! eller om
anderas och olle.. sen var cassie där och hatade dom men det har inte
med saken att göra. back to Sköle for a day hade ju varit ganska nice om
jag säger så. oja.

jag och petra skulle åka i backen idag men det är typ skitväder så vi skippade
det. så nu istället ska jag............ aa........... typ det ska jag göra. kollar på one tree
hill nu, lagomt roande en tisdag. har absolut noll ork idag. största knopet blir
typ att gå ut med hunden. intressesmurfarna hoppar! hopp hopp hopp

jag hade något att skriva när jag började det här inlägget men det flög liksom
ut hjärnan på mig. hmhmm.. Petra fick inte åka utomlands :( buhu, men jag får
och jag måste åka för att inte dö av Sverigedepp. så alla som vill, får och har råd.
säg till miiig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-20 19:53:04

Jag drömde om Åsa Malm härom natten :O :D Men klassfest? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela