Nelly Bokestig Engberg

skolalala

Publicerad 2009-01-12 09:49:44 i Allmänt

    god morgon. sjuk morgon. vaknade vid sex och kunde inte somna om och
klockan sju var jag helt klar att gå till skolan. jag dansade omkring till
mamma mia låtar och sjung så dom flesta grannarna borde ha vaknat. hehe..

sitter på skolan nu iaf, har matte. nu ligger jag sådär jobbigt före alla andra så
jag ska nog göra ingenting nu resten av lektionen och vänta ikapp dom. känns
ganska bra att vara duktig i matte faktistkt. om jag tänker tillbaka till förra året.

fast nu ska jag dricka varm choklad och äta en baugette från vårat lilla fik här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela