Nelly Bokestig Engberg

skrållan

Publicerad 2009-01-12 23:39:01 i Allmänt

         min älskade lilla vovve är hemma! åh åh åh...

idag så trallade jag ju iallafall iväg till skolan, trevligt trevligt. på lunchen gick jag
cassie och tess in till stan för att träffa philip men så dök august upp som en bonus :)
han är en sån där som jag önskar att jag kände väl.

efter skolan så gick jag iaf upp till farfar och hämtade min lilla boll. gud vad jag har
saknat henne! jag blir nästan tårögd. fick en massa fika och sen så skjutsade farfar
hem oss. så nu har vi bara myst och busat hela efter middagen och för någon timme
sen var jag så trött att jag höll på somna men så kom mamma hem och berättade massa
saker så nu är jag pigg som en tupp.. igen.  attans
imorgon börjar jag iallafall halv 1 så det blir en rejäl sovmorgon.



intressant intressant. nej jag vet inte riktigt vad det är men jag känner bara
för att skriva blogg igen, sen att det är sådär lagomt intressant har ju inte med
saken att göra.

JUST JA! haha. dagens..
cassie jag dess och tess sitter i matsalen och käkar lunch..
cassie - alltså fyfan vad ful den där tjejen är
jag - vem?
cassie - men hon blonda med röd jacka!
dess - ehm.. jag känner mig träffad här!



skratta då... NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela