Nelly Bokestig Engberg

spara spara spara spara spara

Publicerad 2009-01-28 11:30:03 i Allmänt

       har jag intalat mig själv i flera veckor till jag får för mig att beställa EN liten
grej som vart 45378920 saker och det ser ut som om att jag håller på att hamna
i samma lilla träsk igen där jag gör av med precis allting på helt onödiga saker.
VARFÖR GUD?! eller är det bara så att skor är gjorda för att sitta på just mina fötter?
 
jag har inga kommentarer........

och sommarmodet i år är bara en pain in the ass jämnförst med förra så jag kan inte
ens räka på alla fingrar hur många tröjor, västar och kjolar jag skickade efter i samma veva.
tur för mig så är min mor likadan och gillar samma grejer. hehehe...hehe..hehehehehehehe.

Nej men seriöst. HUR GÖR NI VANLIGA MÄNNISKOR?

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2009-02-07 22:05:32

så du menar att du är speciell ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela