Nelly Bokestig Engberg

tandlös_tjej_92

Publicerad 2009-01-24 13:44:09 i Allmänt

               WEEEEEEEE. igårikväll efter att jag och tjejerna hade varit ut så
skulle jag försöka hålla mig vaken medans jag väntade på adam så jag började
äta kakor...1.. 2.....3....4..kraak..... min porslintand lossnade. yey!

aja. fick springa till tandläkarjouren imorse så det löste sig.. typ, den kommer lossna
ungefär en gång i månaden nu tills när jag blir 20 och får borra in en riktig (y)
RIKTIGT riktigt riktigt tröttsamt.

igår så kom iallafall tjejerna hit och maria och david som skulle gratta :) fick världens
finaste linne någonsing så det var lätt med att välja kläder. nu är jag på väg att skriva ett
sånt där riktigt onödigt långt inlägg om absolut ingenting igen så jag skiter i de. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela