Nelly Bokestig Engberg

African Queen

Publicerad 2009-11-08 14:29:27 i



Var ett tag sedan jag la ut en låt nu men igår på vägen hem från Emelies stuga så spelade hon
den här i bilen och ja.. Johannes är så söt att man bara dör!
Vet inte om jag får skriva när han är gullig egentligen men, jag måste. För jag har världens bästa B-friend <3

När dom sjunger "the girl of my dreams" så sjunger han med och tittar mig i ögonen
och sen viskar han du är det bästa jag har.. Då är det svårt att hålla tårarna borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela