Nelly Bokestig Engberg

Bergakungen

Publicerad 2009-11-16 10:20:29 i Allmänt

Våran klass. Världens bästa blandning i min mening. Man har aldrig någonsin tråkigt!
Det finns verkligen en av varje personlighet här. Som en godispåse.

Det är bara en grej jag funderar över som säkert finns i alla klasser. Det är ju några som
ingen liksom gillar, eller ja. Jag vet inte hur jag ska förklara det men ni känner säkert igen det.
Men vart går gränsen på att driva med folk och att faktiskt vara taskig?

Just våran klass har väldigt starka åsikter och ingen är rädd för att säga dem. Alla säger verkligen
rakt ut och visar vad dom tycker. Vilket är grymt för det mesta av tiden. Men sen då?

I ettan hade vi ganska mycket gruppindelningar och små intriger men allt det där har gått över nu
på grund av att alla pratar och driver med varandra. Nu kan alla vara med alla och det är nästan så
att man längtar till skolan på helgerna för att man saknar alla så mycket.
Men dom här 2 övriga som inte är med i det här. Är dom så som vi anser att dom är eller
är det resten av oss som är idioter?

Sen det värsta..Eller bästa, oftast så vet dom här peronerna inte ens om att alla driver med dom.
Jag måste bara säga det, jag har verkligen försökta att umgås och vara kompis med den ena men
det går inte. Jag blir så irriterad att jag börjar studsa och dra mig i håret så fort hon öppnar munnen.

Dom flesta vet nog vilka 2 jag menar som är "utanför" men vad gör man? Är det dom eller vi som
har problem?

Vet inte vart jag ville komma men jag var bara tungen att få ur mig det för jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela