Nelly Bokestig Engberg

Dagens

Publicerad 2009-11-12 13:30:59 i

Hej allihopa!
Igår skulle jag egentligen gå på ett Bodypump pass men jag saknade Loverboy så
mycket så jag struntade i det bara så jag skulle få vara med han en extra timme. Känner
att mina känslor börjar gå lite över gränsen. Men inte klagar jag för de, <3

Vi kollade på nästan hela Mysteriet på Greveholm med glögg, pepparkaksdeg och julmust.
Julsaker är väl ändå det bästa som finns?
Gud vad härligt det var att få somna i hans famn igen. Kändes som en evighet sen. Dock
har jag världens nackspärr idag...
Sen imorse så bestämde Skrållan sig för att ha J för sig själv så hon puttade ut mig och la
sig och gosade från 7 imorse till 11 då han klev upp. Dumma jycke...

Jag hann iallafall med att diska, göra frulle, slänge i en tvätt, duscha och grejer och sen
så stuttade vi ner på stan. Jag var tvungen att inhandla foundation och maskar. Jag hatar att
handla smink. Det är så jävla dyrt att jag vill skjuta mig! gaah. Jag hade iallafall 50:- på HM så
den kom väl till pass. Nu kostade bara maskaran 110 istället 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela