Nelly Bokestig Engberg

dålig bloggare

Publicerad 2009-11-26 18:44:49 i Allmänt

Baaah. Hinner inte med mig själv.
Idag gick allt som kunde gå fel fel. FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!
Jag hatar att det inte går att bifoga dokument på Gmailen på skolans dator.
Jag hatar busschaufförer, iaf den här jag hade idag.
Jag hatar hamnen, den är onödigt jävla stor.
Jag hatar stressmänniskor som börjar se svart då dom får problem.
Jag hatar att jag inte hann träna, igen.
Jag hatar att ha lektioner som inte är mina ämnen utan att jag måste vara där för
att få närvaro då jag inte är på praktik. 

Hade jag inte haft Tess, Pappa och Johannes idag hade jag slagit en stol i huvudet på mig själv.


Men nu väntar jag på bubbelubben (tror han älskar det smeknamnet) då han ska komma
och hämta mig. Spännande!

Kommentarer

Postat av: isak

Publicerad 2010-01-10 18:22:26

vem är bubelebubben?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela