Nelly Bokestig Engberg

effektiv tjej

Publicerad 2009-11-16 20:29:59 i Allmänt

God eftermiddag!
Fyfan vad jag har varit duktig idag. Det är såhär dagar ska vara, tempo!
Gick som sagt på Bodypumpen på lunchen. Tog bussen hem från skolan vid halv 4.
Började plugga teorin på körkortet. Gick runt södermalm med Skrållan.
Lagade mat och sen har jag pluggat tills nu. Helt lysande! Ska belöna mig med att
läsa hela kvällen med kolaglass. Mumma.

Känner mig som Blondinbella. Läsa + Glass = Nöje... Hm, nja. Jag vet inte ja.
Men just idag så kan jag inte tänka mig något bättre.

Förästen det här med teorin. Stämmer det att A-fasen är svårast?
För isåfall blir inte det här något problem. Hehe. Grymt känner jag!


Nu är jag språng igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela