Nelly Bokestig Engberg

Frånvaro - 100%

Publicerad 2009-11-03 16:05:23 i Allmänt

Hehe.. wopps, var visst ett tag sen. Men det blir så när kärleken tar över <3
Sen att jag inte har internet på min egen dator bidrar till en liten del också.

Men lite snabbt:

fredag - Halloweenfest hos Tess! Sjukt kul jag hade. Avslutade kvällen med älskling.
lördag - Sova sova sova. Hämtade Skrållan i Matfors, Middag hos Johannes med hela
la familia och sen massa gos hos mig.
söndag - Jag och mamma kollade på tv hela dagen. Hela dagen. Bokstavligen talat.
måndag - Ledig. Sovmorgon. Jag och hjärtat åt på Dragon House. Gjorde Kladdkaka. Film.
tisdag - Vaknade av att J gick.. Vaknade av att han kom tillbaka. Film. Åkte till Pappa där jag
är nu och väntar på att Loverboy ska komma.
Ska ladda in alla bilder snart och fixa och dona så ni känner att ni inte går miste om något.. 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela