Nelly Bokestig Engberg

Fredag

Publicerad 2009-11-06 08:57:28 i Allmänt

Friday i'm in love.
Sitter på skolan nu, vi ska strax se på American History X.
Jag både hatar och älskar den filmen. Huva. Mår så dåligt av att se på hur dom behandlar varann :/

Att bero på att må dåligt. I Flera veckor nu har jag haft världens hosta.
Nu har den börjat gått över men jag är yr och har ont i huvudet hela tiden och börjar må illa.
Igår på kvällen kändes det som om att jag skulle dö. Nej okej, men ja. Ni fattar.
Fortsätter det länge till så måste jag nog kolla upp det.. Men dom gör ju aldrig ngt på sjukhuset
så det känns så jävla onödigt på samma gång.

Ja ja ja. . . . . . . . . . . .

Nu - FILM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela