Nelly Bokestig Engberg

Friidrottare

Publicerad 2009-11-23 13:05:18 i Allmänt

Okej, jag måste uttala mig. Det är så många som tjatar om hur dom vill se ut och blablabla,
och jag själv är precis likadan. Fast annorlunda.
Medans 80% av alla tonårstjejer där ute strävar efter att se ut som Heidi Montage så vill jag ha
mottsatsen. Jag vill se vältränad ut. Jag vill att man ska kunna se mina muskler genom kläderna
jag har. Att vara vältränad måste vara bland det snyggaste som finns.
Alla friitdrottare ser ut på det här sättet. Skulle jag ha Susanna Kallurs kropp skulle jag inte göra
annat än att spegla mig hela dagarna.

Att se ut som size 0 kommer bara ta igen när man blir äldre. Hur snyggt är det med en bening
gammal tant som skinnet hänger på?
Grejen är att sådna här megasmala personer är så himla svaga och huden är alldeles slapp.
Dom kan ha världens minsta rumpa men när man slår på den kan den dallra i flera minuter (typ).
Hur hälsosamt är det egentligen när man växer upp?


Kolla in tjejerna! Magen, armarna, låren, vaderna, brösten.

Jag vill bara dö. Snyggare än sådär blir det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela