Nelly Bokestig Engberg

Gårdagen...

Publicerad 2009-11-20 08:34:47 i Allmänt

Pappa hade Skrållan igår så efter skolan sprang jag nästan hem, packa ner nya kläder och tog
bussen direkt till Johannes. Gud vad skönt det var att ha en hel eftermiddag sådär.
I vanliga fall så brukar vi inte träffas förrän vid 6-7 på kvällarna så det här var helt perfekt.
Vi kikade på film och gosade på.

Märkligt det där hur man blir när man inte träffas på ett tag. Jag blir verkligen jättegrinig på allt
och alla när vi inte träffas och han blir likadan fast med ilsken av sig och sen vi träffas så rinner
allting bara bort och så är man liksom. Lycklig igen. Man känner tryggheten och närheten från den
andra och allt man tänkte på innan bara försvinner.
Aldrig fyra dagar igen <3


Ni anar inte hur glad jag blev när jag såg den här på hans hylla :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela