Nelly Bokestig Engberg

Helgen

Publicerad 2009-11-15 14:13:01 i Allmänt

Det här har nog varit den slappaste helgen på länge. I fredags var jag hemma och kikade
på Idol. I lördagsmorse kom Johannes och kröp ned hos mig och sen så orkade vi ungefär
förflytta oss till soffan. Största meriten var att vi gick till pizzan och hämtade mat. Men gud
så skönt det har varit!
Nu åkte han för ett litet tag sedan så jag tänkte rensa mina väskhyllor (!) och pallra mig ner
till gymmet. Yesyes. Så duktig är jag, tänker iallafall vara. Meddelar om det går an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela