Nelly Bokestig Engberg

Helgen...

Publicerad 2009-11-23 09:48:12 i Allmänt

Det har varit världens skönaste helg verkligen. Känner mig som en helt ny människa.
I Fredags så åkte jag och J hem till mig efter min körlektion ( gick asbraaa ) och lagade
mat och pizzabitar till kvällen. Vi kikade på Idol och myste på.

I lördags så julstädade jag köket, ja bara köket. Men jag gjorde det sådär grundligt. Ni vet
torka hyllorna osv. Fyfan vad skönt det var, det finns inget bättre än ett riktigt riktigt rent kök.
På kvällen kom Johannes och bjöd mig på bio - New Moon :') Åh. Han är för bra för att vara sann.
Han hade även fixat en såndär tvåsitssoffa så vi bara låg och myste hela filmen med chips och godis.
En helt perfekt lördag, den kunde inte ha blivit bättre.
Filmen var helt fantastisk, även fast att jag tyckte ettan var lite bättre. Men så är det väl alltid? Men
det var liksom mer spänning så kände jag och jag gillar sånt.

7 + av 10 kannor.


Sen igår då, söndag. Vi låg och drog oss, jag gjorde äggröra med bacon, tomater och grejer till frulle
åt Johannes. Jag är ju allergisk mot ägg men dom är så rolig att röra och att hålla på med så då får J
äta istället. Hehe. Men jag tror inte att han klagar.
Vi gick ner på stan för jag skulle köpa doft och adventsljus till kök och tvrum. Blev ljus för över 500 spänn.
Hoppas vi klarar oss till jul iallafall, jag och mamma har en förmåga att elda mer än vad som är nödvändigt.

På eftermiddagen kom Petra (!!!), äntligeen. Vi bakade lussebullar och gjorde ett försök till pepparkakor
men degen ville bara smula sig så det vi inte åt gjorde vi typ en gulgran och en snölykta av. Dom var inte
så vackra när vi tog ut dem ur ugnen om jag säger så.
Det blev iallafall lussebullskalas framför tvn med Oth och GG. Blir helt sönderstressad av dom där serierna.
Klarar inte av dom! Haha.
Sen på kvällen kom älsklingen igen och vi kikade på film (okej en halv) och track te innan jag somnade
ifrån honom... Förlåt :-*


Bild - Sommaren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela