Nelly Bokestig Engberg

Home

Publicerad 2009-11-11 16:57:28 i Shopping

Gud vilken dag vi hade igår, det kan ha varit en av dom bästa dagarna i mitt liv!
Jag bara älskar NackaForum. Vilka sinnessjuka affärer. Jag och mamma hittade ju
våra favoriter iallafall.

Nu siktar vi in oss på nästa resa i Januari förhoppningsvis. Efter jag har fyllt 18 då ;)

Men till det roliga. SHOPPINGEN!









Ni vill inte ens veta vad det kostade. Sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt!
Vi hann inte ens igenom hela köpcentret på en hel dag så massa affärer som vi tänkte
att vi skulle gå tillbaka till (man vill ju inte handla allt på en gång innan man har kollat)
fick vi lämna. Men nästa gång vet vi ju hur stället ser ut så då blir det nog lättare att
organisera. Och nu vet vi ju dessutom vilka affärer som är värda att kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela